29-01-2020
De MartiniBusiness Winterbbq is terug van weggeweest en was wederom een enorm succes! Bij Break Out Grunopark werden de circa 80 gasten gisteren ontvangen met glühwein en warme chocomelk. En daarna genoot men van het vlees, de drankjes, de marshmallows en de dj en werd er volop genetwerkt. En nu weten we het zeker: de Winterbbq staat ook volgend jaar weer op de agenda! De Winterbbq werd mede mogelijk gemaakt door: Wim Miedema van Makro Groningen Gert-Jan Wassens van Bidfood Arnoud van Nispen van 2JOIN Carlo Spijkerman van Spijkerman Evenementenverhuur Anne-Marike Swieter en Wendy Wagenmakers van Break Out Grunopark
26.11.2019
Dineren met Directeuren bij Stads- & Terrascafé Pronk. Wat weer een geslaagde avond gisteren met een prachtige groep ondernemers! We begonnen met een welkomstdrankje op het sfeervolle terras met haardvuur en kacheltjes. Daarna genoten we van een heerlijk 4-gangendiner en werd er per gang gewisseld van tafel en zodoende was er volop gelegenheid om te netwerken. Hartelijk dank voor de gastvrijheid en de perfect verzorgde avond Wim ten Cate!
Gastenlijst KLIK HIER